Ovde možete pogledati odgovore na najčešće postavljena pitanja u samom procesu poručivanja proizvoda iz našeg asortimana direktno iz našeg Online Shop-a.
Kako da se registrujem?
Da bi ste se registrovali potrebno je da kliknete na link "Registrujte se" koji se nalazi u odeljku za članove u gornjem desnom uglu (druga ikonica sa desne strane).Na novootvorenoj stranici potrebno je ispuniti naznačena polja. Polja obeležena sa * su obavezna za popunjavanje.
Forma sadrži sledeća polja:
- Podaci za pristup
- Primarna adresa
- Podaci o preduzeću (ukoliko ga posedujete)
Kada ste popunili formu kliknite na dugme "Registracija".
Klikom na ovo dugme sistem će na Vašu e-mail adresu poslati email poruku sa verifikacionim linkom/kodom kako biste potvrdili Vašu registraciju i aktivirali Vaš nalog. Potrebno da kliknete na naznačeni link u email poruci kako bi ste aktivirali Vašu registraciju. Nakon toga, svoje korisničko ime i lozinku moćićete da koristite na ovom portalu.
Po završetku registracije i aktiviranja Vašeg naloga, bićete u mogućnosti da dodate adresu za dostavu (ukoliko se adresa za dostavu razlikuje od Vaše primarne, prethodno upisane adrese). Ovoj opciji možete pristupiti nakon uspešnog pristupa na portalu.
Ukoliko imate bilo kakvih problema ili nejasnoća slobodno nam se obratite putem kontakt forme kako bismo Vam pomogli da rešite problem.
Zaboravio/la sam svoje pristupne/korisničke podatke. Šta dalje?
Ukoliko ste zaboravili jedan od svojih osnovnih podataka za pristup sajtu i samom sistemu poručivanja, iste možete povratiti na svoj email, unet prilikom registracije.
Možete povratiti svoje korisničko ime, ili lozinku preko opcija koji se nalaze u odeljku za članove u gornjem desnom uglu ili putem linkova prikazanih u daljem tekstu.
- Ukoliko ste zaboravili Vaše korisničko ime, isto možete saznati putem ovog linka.
- Ukoliko ste zaboravili Vašu lozinku, istu možete resetovati putem ovog linka.
Kako mogu da poručim proizvode?
Osnovni cilj ovog sajta i internet prodaje jeste brža i lakša komunikacija sa krajnjim korisnicima, odnosno Vama kao kupcima. Na ovaj način želimo da ubrzamo sam proces poručivanja robe iz našeg asortimana.
Online poručivanje, ne znači ujedno i online plaćanje.
Portal HYGIENESYSTEM.me nudi Vam poručivanje proizvoda online, plaćanje i preuzimanje robe putem dostave na navedenu adresu ili ličnim preuzimanjem u našem maloprodajnom objektu.
U našem Online Shop-u možete na veoma jednostavan način, proveriti i vidite osnovne informacije o samim proizvodima, cenama istih, i ono što je najbitnije možete ih online poručiti i sačekati da Vam ih kurirska služba donese na Vašu adresu!
Jednostavno se registrujte, i poručite preko našeg Online Shop-a.
Potrebno je upoznati se sa Opšte uslovima online kupovine/poručivanja i Politikom privatnosti ovog portala.
Ko sve može da poruči proizvode?
Proizvode sa našeg portala mogu poručiti svi registrovani korisnici na teritoriji Republike Crne Gore, bez obzira da li pripadaju grupi fizičkih ili pravnih lice. Dostava robe CityExpressom vrši se jedino na teritoriji Republike Crne Gore.
Prilikom registracije na samom sajtu, unećete Vašu primarnu/dostavnu adresu, koja će biti korišćena prilikom samog procesa poručivanja i kasnije isporuke.
Ukoliko želite da poručite proizvode koji moraju biti dostavljeni van teritorije Republike Crne Gore, molimo da nas kontaktirate kako bismo Vam dali dalje instrukcije, odnosno uputstva o kompletnom procesu poručivanja.
Kako kupovati/poručivati?
Pronađite proizvod koji želite da poručite iz našeg kataloga proizvoda ili uz pomoć pretraživača, koji se nalazi u gornjem desnom uglu svake stranice. Odaberite proizvod koji želite da kupite.
Radi lakše pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama u okviru kojih se nalaze jasno definisane podkategorije proizvoda. Pristup kategorijama moguć je klikom na dugme "Sve kategorije" koje se nalazi ispod glavnog menija na stranici Online Shop.
Na stranici određene kategorije možete pronaći uopštene informacije o toj grupi proizvoda, dok za detalje o pojedinačnom proizvodu morate odabrati željeni proizvod.
Dodavanje proizvoda u korpu
Željeni proizvod možete dodati u svoju korpu klikom na dugme "Dodajte u korpu" koje se nalazi desno od slike proizvoda. Ukoliko želite da poručite više istih proizvoda, u naznačeno polje unesite količinu proizvoda.
Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na "nastavi kupovinu" prilikom dodavanja određenog proizvoda u korpu i ponovite postupak odabira sve dok ne dodate sve željene proizvode.
Stalni uvid u to šta ste uneli u korpu možete pogledati u odeljku "Korpa" koji se nalazi u gornjem desnom uglu, klikom na ikonicu korpe.
Postupak poručivanja?
Ukoliko želite da dodate neki proizvod u korpu, jednostavno kliknite dugme "Dodajte u korpu" koji se nalazi u opisu svakog artikla. Naravno, tu možete uneti i željenu količinu, ukoliko želite više komada istog artikla.
Ukoliko želite da izbrišete ili izmenite količinu proizvoda iz porudžbenice, potrebno je da kliknite na Vašu korpu (nalazi se u gornjem desnom uglu), pa zatim na "Prikaži korpu". Otvoriće se nova stranica sa detaljnim prikazom Vaše korpe/porudžbine.
Ukoliko želite da obrište proizvod iz korpe, potrebno je da na novo-otvorenoj stranici klinite na "ukloni", odnosno sličicu koja predstavlja korpu.
Ako želite da izmenite količinu jednog ili više proizvoda, u koloni "količina" povećajte ili smanjite broj na željenu količinu, pa potom pritisnite "Ažuriraj količinu u korpi", odnosno sličicu "refresh".
Nakon što ste proverili da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, morate se ulogovati na portal, kako bi sistem prepoznao Vaše podatke za dostavu. Polje za pristup nalazi se u u donjem desnom uglu stranice za potvrdu porudžbine.
Ukoliko se niste ranije registrovali, sam proces registracije možete izvršiti i prilikom potvrde porudžbine.
Na Vaš email koji ste uneli prilikom registracije, stići će primerak izvršene porudžbine. Isti takav primerak stiže i našem prodajnom timu i na taj način obostrano imamo uvid u samu porudžbinu.
Bićete kontaktirani putem telefona koji ste uneli prilikom registracije kako biste potvrdili samu porudžbinu a ujedno i dobiti dodatne informacije ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća.
Kada porudžbina bude poslata, bićete obavešteni putem emaila.
Uvek možete proveriti status Vaše porudžbine, da li je na čekanju, da li je poslata, da li Vam je isporučena. Sve to možete pogledati u Vašem korisničkom panelu, pošto se ulogujete na portal!
U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas prvo putem telefona koji ste ostavili pri registrovaciji. Ukoliko ne uspemo da stupimo u kontakt sa Vama putem telefona poslaćemo Vam email. Ukoliko nema nikakvih indicija da ćete odgovoriti u najskorijem roku, Vaša porudžbina će biti odbačena. Ukoliko je bilo dodatnih troškova bilo kakve vrste, isti će biti dodati prilikom Vaše sledeće porudžbine.
Postupak isporuke
ROK ISPORUKE JE OD 1 DO 3 RADNA DANA. Ukoliko pojedini artikli nisu dostupni u trenutku porudžbine, rok isporuke može produžiti. U slučaju da nemamo na lageru poručene artikle, obavestićemo Vas putem emaila ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.
Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurirska služba. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom vrši se isključivo i samo na terotoriji Republike Crne Gore.
Kako da razlikujem proizvode koji su na akciji?
Svi proizvodi koji se nalaze na trenutnoj akciji obeleženi su crvenim stikerom na kome piše "Akcija". Proizvodi na akciji prodaju se pop trenutno najnižim cenama na tržištu.
Dodatni online popust od 10% se ne primenjuje na proizvode koji su na akciji. Kompletnu listu proizvoda na akciji možete pogledati na ovom linku.
Da li postoji popust za online poručivanje?
Da! Svi registrovani korisnici prijavljeni na sistem, prilikom svake ONLINE porudžbine putem ovog sajta, dobijaju dodatni popust od 10% na svaki artikal iz naše ponude (popust ne važi na već snižene artikle).
Popust od 10% biće prikazan usključivo ukoliko ste prijavljeni na sistem. Ukoliko već niste prijavljeni, to možete uraditi putem ovog linka. Ukoliko nemate nalog, registraciju možete izvršiti ovim putem.
Kolika je cena isporuke putem kurirske službe?
Ukoliko je ukupna cena poručenih proizvoda manja od 50 EUR, cenu isporuke snosi kupac u visini od 10 EUR. *
Ukoliko je ukupna cena poručenih proizvoda veća od 50 EUR, cenu isporuke snosi Hygiene Systems MNE d.o.o. *
* ovo važi za teritoriju Republike Crne Gore
Ukoliko se nalazite van teritorije Republike Crne Gore, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam dali dalje instrukcije za naplatu i dostavu.
Da li su moji podaci zaštićeni?
Svi podaci koje Kupac/korisnik unese prilikom registracije čuvaju se u strogoj tajnosti, i nikome neće biti ustupljeni osim u slučaju da neki od državnih organa ili institucija Republike Crne Gore to ne zatraže od nas pismenim putem, sa obrazloženjem.
Kako Vas mogu kontaktirati?
Najjednostavniji način jeste kontakt putem naše kontakt forme direktno sa ovog sajta!
Možete nas kontaktirati i putem telefona +382 69 071 000.
Dodatna pitanja
Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja molimo Vas da nam se obratite putem naše kontakt forme i naš tim će Vam u najkraćem roku odgovoriti.